Tirsdag, den 1. marts
Første sommerdag, men ikke her på starten af dagen – solen kom dog frem senere.
Tirsdags petanque med danskerne og efterfølgende after-petanque hos Hanne og Peer.

Se lige damerne er placeret i bunden

Peer og Freddy

Damerne på plads i skyggen!

Onsdag, den 2. marts
Noget overskyet morgen – efter soignering af os og hund tog vi til byen for at gå på markedet, men der var sgu ingen boder, så tilsyneladende er der ikke marked om onsdagen pt (sikkert på grund af Covid19). Medens Jan var inde for at købe skinke kom Karin i snak med en sød spansk dame om sandaler – hun fortalte at der lå en butik lige rundt om hjørnet hvor de havde hjemmelavede sandaler – hun fulgte os derover og var samtidig tolk, så Karin fik købt et par rigtig søde sandaler.

Vi blev inviteret over til Mary og Freddy for at få et ”på gensyn glas” da de skulle afsted torsdag morgen.

Torsdag, den 3. marts
Sidst på morgenen kom Sally (GB) for at sige farvel/på gensyn, de var på vej tilbage. Vi, Jan og Mark nåede desværre ikke at få delt den sidste Elefant øl så Jan gik over for aflevere den til Mark så han kunne smage ”the bedst Beer i the World” på turen hjem til Wales. Mark havde i sin militærtid været i København og besøgt Carlsberg og smagt diverse øl.
Det var så vores tur til at holde petanque middag om fredagen, så Karin havde travlt i køkkenet med at tilberede en gang mørbradgryde til 9 mennesker – det er altså lidt af en opgave når man er på camping
Det var også dagen hvor Gitte skulle ankomme – så sidst på eftermiddagen kørte Jan til lufthavnen hvor Gitte ankom, lidt før planlagt. I mellemtiden havde Karin båret diverse varer over i hytten, så vi kørte direkte til hytten hvor vi spiste aftensmad.

Fredag, den 4. marts
Efter morgenmaden gik vi i gang med at indsamle borde og stole til eftermiddagens middag (kl. 14:00).
Jan gik til petanque medens Karin og Gitte dækkede bord mm.
Gæsterne (6 personer) ankom præcis kl. 14:00 og Hanne P havde en lille pakke med til værtinden – en hjemmelavet klud til at tørre poter mm, den var i samme farve som den sok som hun tidligere havde lavet til Daisy.

Det viste sig at gæsterne var mere tørstige end sultne, kun halvdelen af maden blev spist, men til gengæld blev der drukket 11 flasker vin og en flaske brandy, 1 øl og to vand. Til lejligheden havde Jan købt rigtige vinglas (en ”femmer” stykket) som gæsterne kunne beholde da vi ikke gad vaske dem op.

Det var en hyggelig aften som sluttede ved 22:00 tiden – og der var nogle der var meget trætte.

Lørdag, den 5. marts
Det er markedsdag så afsted til først tøjmarkedet for at købe et par T-shirt, og så til madmarkedet og vores café hvor dagens første genstand blev indtaget.

Derefter gik turen til sushibaren hvor Gitte var vært. Et par timer senere gik vi en tur til stranden hvor Daisy og Gitte soppede i det kølige Middelhav.

Tog tilbage til campingpladsen og fik lige en blunder (Jan vaskede op) Gitte kom kl. 18:30 hvor vi fik en bid brød og et glas – tidligt i seng, alle var noget trætte.

Søndag, den 6. marts
Karin og Gitte gik en tur i svømmehallen og på vejen hjem fik de lige et par glas rødvin på Gittes terrasse medens Jan ventede med frokosten.
Vi skulle til Peer og Hannes bryllupsdag kl. 14:00 – vi var 19 personer i forteltet, lidt klemt men fint fint.
Der blev serveret is med hjemmelavet frugtgrød og diverse knas, kaffe, brandy, portvin og selvfølgelig rosé og rødvin mm.
Hjem ved 19:30 tiden, en bid brød og så lidt TV med cykelløbet Paris – Nice.

Mandag, den 7. marts
Dejlig solrigt og varmt så vi besluttede at tage til Sitges, som er en dejlig og hyggelig by. Vi travede lidt rundt ved promenaden og derefter op i den gamle bydel hvor vi fandt en lille café hvor dagens første forfriskning skulle indtages.

Vi gik lidt mere og fandt så en hyggelig Italiensk restaurant hvor vi spiste en menu med bl.a. Osso Buco.

Tirsdag, den 8. marts
Formiddagen blev en tur til ”kineseren” Gitte skulle finde nogle gaver til de fem børnebørn, biler og hårspænder.  Jan tog til danskerpetanque med Peer, Ove og Jørgen – vi var kun os fire og det blev kun til en enkelt kamp da det regnede for meget.
Karin og Gitte havde aftalt at de ville spise aftensmad på den pitzarestaurant som Inger havde anbefalet bede i byen, vi aftalte at de tog alene der ned – vi havde flere pensionist bus kort, så de tog bussen derned og en taxa hjem (pris. €12,- for taxaen). Det var et forrygende regnvejr så de blev godt våde. Da vi kom derned var alt bare lukket. Klokken var ca. 19.00, vi fandt med noget besvær restauranten, lukket, der stod noget volapyk på et skilt, vi måtte oversætte via google, lukket om tirsdagen, øv øv.  Ved siden af var der en cafe, så vi blev enige om at tage et glas vin, og klokken 20 måtte vi så se om nogle åbnede. Det høvlede stadig ned i tove, kl. 20 gik vi ned ved vandet og tjekkede de restauranter der. Vi fandt hurtigt en Italiensk restaurant hvor vi også kunne få pizza. Vi gik ind og det viste sig at der var et større selskab af kun kvinder, senere fandt vi ud af at de var fra Kroatien og at de fejrede kvindernes internationale kampdag. Dejlig mad og god vin så alt var godt. Vi fik restauranten til at ringe efter en taxa da vi skulle hjem, det var en kvindelig taxachauffør. Jan blev hjemme, passede Daisy og så fodbold med Liverpool.

Onsdag, den 9. marts
Karin skulle til frisøren og det foregik i Inger & Lasses fortelt!

Jan alene til Petanque – om aftenen var der middag i restauranten, vi var 5 danskere og resten englændere. Vi fik som altid tre retter og vin hertil, efterfulgt af kaffe og brandy.

Fra højre: Mary, George, Jeremy alle fra GB
George var også forfatter med bogen "wee Georgie"

Fra venstre: Chris, Lise, Vera og Bernadette, Lise fra N de andre GB

Karin, Gitte og Chris

Hanne og Ove sag ved et andet bord, der var ikke plads til os alle 5 samlet.

Karin var lidt utilpas og gik hjem lige efter desserten – trist for os, men Daisy var glad.
Derefter gik den vilde dans, hvor alle kvinderne var på gulvet det meste af tiden – af og til var der også en mand eller to. Gitte var helt euforisk og mindedes gamle dage, hvor hun og Palle morede sig.

Alle "tresserflippere" hi hi

Se lige der er een mand på gulvet!

Flere af de engelske kvinder sagde til Gitte at hun skulle komme igen næste år, så de kunne danse lidt mere. Undervejs smuttede et par af kvinderne ud for at se fodbold i det tilstødende lokale (Jan var loyal og fulgte med). Præcis kl. 22:00 sluttede musikken og det var så den aften. Jan fulgte Gitte hjem til sin hytten.

Torsdag, den 10 marts
Dagen hvor Gitte skulle rejse hjem, vi ryddede hytten om formiddagen, skulle være ude kl. 12, og Gitte skulle køre herfra ved 15:30 tiden – vi var inviteret til sen frokost (udskudt til kl. 18:00 p.g.a Jan skulle til lufthavnen) hos Hanne og Peer, med hjemmelavet leverpostej, sylte, røde sild fra Danmark mm, og et par snapse. Vi havde en rigtig hyggelig aften hvor Hanne og Jørgen også deltog.

Gitte blev for øvrigt afleveret i lufthavnen, ved SAS-skranken så hun var i sikre hænder. I mellemtiden ordnede Karin en kæmpe opvask.

Fredag, den 11. marts
Op ved 8-tiden, derefter skulle hjemmet lige glattes, støvsugning og aftørring og lidt tøjvask. Frokost og så var der danskerpetanque, men meget skyet og truende regnvejr så Karin og Daisy blev hjemme. Efter en time kom Jan igen, de havde nået et par spil da regnen kom. Så høvlede det ned, kl. 16 skulle vi være ovre hos Hanne og Jørgen til fredagsmiddag. Jørgen havde lavet Sangria og den var rigtig god, da vi havde hygget et par timer og på kande nr. 3, blev der serveret en dejlig hjemmelavet lasagne. Vi gik i god ro og orden ved 21-tiden, det høvlede stadig ned og det har det også gjort hele natten.

Lørdag den 12. marts 2022
Op ved 8-tiden, det høvler stadig ned, så det bliver vist bare en hygge dag i dag, Karin skal også se Paris Nice cykelløb i fjernsynet fra kl. 12:00.

Søndag, den 13. marts
Vejret var noget skyet og regnfuldt fra morgenstunden – men da vi ankom til markedet skinnede solen igen fra en næsten skyfri himmel.
Marked i Santa Margarita, bl.a. hente kyllinger som skal spises sammen med Inger og Lasse. På vejen retur fra markedet ringede vi til Lasse og sagde at de godt kunne sætte pommes frites over i frituren.
Efter ”middagen” kom Lasse med en gave til Jan (Peers Hanne havde fabrikeret denne).

Når man ser på Lasses og Jans hoveder var det måske bedre at det var Lasse der fik en.

Mandag, den 14. februar
Store vaskedag
Stormvejr
Ned med læsejl

Tirsdag, den 15. marts

Dansker petanque
Hanne og Oves datter, Tina og barnebarn, Ida (som var her i nogle dage) var med i dag.

Onsdag, den 16. marts

Torsdag, den 17. marts
Besøg på Cava slottet, Codorniu

For en enkelt gang må Peer Fut sidde begest i toget.

Fredag, den 18. marts
Kogt torsk hos Hanne og Peer.
Start på nedpakning

Lørdag, den 19. marts
Jan alene på marked for at købe T-shirt til sig selv og børnebørn – ingen på markedet.
Nedpakning og op på pladsen med campingvogn hvor vi skulle sove om natten så vi kunne komme hurtigt ud af pladsen

Søndag den 20. marts.

Dagen hvor vi skulle sige farvel til Vilanova. Vi stod op ved 7.30 tiden, kaffe og havregryn. Peer kom stormende med sin pumpe til campingvognen, han insisterede på at måle lufttryk, og der manglede. Per og Jan pumpede og Peer sagde at trykket skulle være 5,0, istedet for 4,3 iflg. Instruktionen. Det blev det så. Vejret var overskyet som sædvanligt, men fint varmt. Den sidste oprydning, og der kom en masse franskmænd og sagde farvel. Så var det lige et sidste farvel til danskerne, Jørgen og Hanne arvede vores krydderurter, Per nogle øl, ingen ville arve sodavand. Vi kørte kl. 9.38 fra pladsen. Op af formiddagen begyndte det at regne, som i styrte ned. Det regnede så meget at vi måtte køre temmelig langsomt (60 km/t) og der var nogle steder også rigtig meget vind. Der var ingen motorvejsbetaling i Spanien, betalingshusene var revet ned. Straks vi kom ind i Frankrig skulle vi have billet. Vi besluttede kun at køre til Roussillon. Da vi kørte af motorvejen skulle vi betale 5,40 E. Efter en lang frokostpause, hvor vi håbede at regnen ville aftage, det gjorde den desværre ikke, vi kørte til campingpladsen hvor vi var ved 15-tiden. Det regnede stadig. Vi kunne holde uden at spænde fra.

Ellers ikke særlig spændende plads, men badeværelset var da rimeligt opvarmet, men ingen toiletpapir, sæbe og tørre. Så lidt håndbold i fjernsynet, og derefter Victor Axelsen blev All England mester. Hunden var meget urolig, skulle ud 5 gange og det styrtede stadig ned, hun var vist lidt stresset. Spiste spaghetti og kødsovs for anden dag i træk, der blev ved med at være noget tilbage. Karin gik tidligt i seng, så plejer hunden at falde lidt til ro. Jan var sød at tage opvasken. Ro ved 23.30 tiden. Stadig regn.

Mandag den 21. marts
Op ved 7-tiden og morgenmad, nedpakning og af sted ved 9.15 tiden, regnen var aftaget, men stadig paraplyvejr. Vi kørte fra pladsen og mod motorvejen, vi kørte samtidig med et par fra Østrig, da vi skulle på motorvejen kørte vi forkert og måtte køre til en rundkørsel for at komme tilbage igen, og Østrigerne fulgte os hele vejen, da vi kom på motorvejen overhalede de os og vinkede. Regnen var da stoppet. Videre nordpå, holdt et lille hvil ved 11-tiden, blæsende og koldt. Kørte videre til Nimes for frokost, dejligt vejr 16,5 grad og ikke meget vind. Videre 13.30 nåede Lyon ved 18-tiden og fik en skodplads så vi måtte op og spørge om en anden plads. Det var et underligt nummersystem så vi havde svært ved at finde den rigtige. Endelig lykkes det. Vi gik en tur og fandt badeværelserne der var nye og fine. Var også oppe og se den restaurant der ligger ved pladsen og blev enige om at spise på den i morgen. Gik hjem og fik 3. dags spaghetti.

Tirsdag, den 22. marts
Efter morgenmaden kørte Jan til LeClerc supermarked for at købe lidt småting så som rødvin og rosevin – lidt pålæg.

Ovenfor: se lige et udvalg af velfærdskyllinger - vi kan sgú lære noget!

Nedenfor: Rejer i mange varianter!

Lange reoler udelukkende med Rosé vine!

Blev enige om at det skulle være en ”slapperdag” nyde solen og det gode vejr. Vi havde ikke lyst til at tage til Lyon by.
Kl. 17:45 gik vi til campingpladsens bar, men der var sgu´ trist så vi fortsatte til restauranten ved siden af pladsen. Køkkenet åbnede først kl. 19:00 så vi fik lige en G+T (pris kr. 162,-)

efterfølgende fik vi en dejlig middag i restauranten og fik en fin betjening – det viste sig at tjeneren var fra USA.

Da vi kom hjem til pladsen kunne vi se at Ove havde sendt en sms, og at de var kommet til samme plads som os, så Daisy og Jan gik på jagt for at finde dem, havde dog fået plads nummer så det var nemt. Fik lige sagt hej og velkommen samt budt på en kop kaffe, men vi havde lige drukket selv.
Vi fortalte at vi havde besluttet at tage til Beaune næste morgen, så vi kunne lige tales ved efter morgenmaden.

Onsdag, den 23. marts
Da vi havde fået morgenmad og næsten færdigpakket, trillede Hanne og Ove op foran vores plads og meddelte at de ville med til Beaune, fordi vi havde sagt at man får fantastisk med i Beaune.

Afsted i fuld sol og varmt, vi ankom ved 13:00 tiden og fik pladserne 8 & 10.

Selv om man er frisk og stærk kan det gøre godt med en morfar!

Desværre havde pladsens restaurant ikke åbnet endnu - det er sgu øv øv.
Vi kom hurtigt på plads, skulle jo ikke ha’ fortelt op. Hanne serverede et godt glas vin (læs 1/1 flaske) som vi sad og nød i solen.
Karin havde fundet et godt spisested på Place de Garnot - vi tog bilerne til Place de Madeleine og gik så ind i centrum. Vi fandt stedet, men køkkenet åbnede først kl. 19:00 så vi havde lige 1 time til at sidde udenfor med et glas Bourgogne og nyde bylivet.

Kl.18:30 syntes vi det blev for køligt, og Karin var godt forkølet, så vi gik ind til vores bord.
Alle skulle ha’ en menu med tre retter til € 23,- forret terrine de Bourgogne, Jan fik dog 6 snegle, hovedret Beuf de Bourgogne til alle, dessert pærer i rødvin, Jan is. Vi fik en god flaske Bourgogne og en flaske vand.

Det var sent og alle var trætte så vi sprang kaffen over. Hjem til pladsen og så til køjs.

Torsdag, den 24. marts
Igen en dejlig morgen med masser af sol, men natten havde været kold ned til 2 grader. Hanne og Ove var i fuld gang med at pakke, og ingen havde lyst til en Fernet Branca eller en ”skubbebajer” og kl. 10:23 vinkede vi farvel til dem.

Vejret var så godt at vi besluttede at spise tidlig aftensmad på pladsen – gryde/pandestegt kylling med små kartofler og så ellers ikke lave mere den dag udover at slikke sol.

Fredag, den 25. marts
Stadig dejlig sol.

Karin meget forkølet og Jan begynder også at hænge i bremsen. Frokost udenfor campingvognen, rejer m/avocado, og Jambon de persille, mums.
Kl. 16.00 tog vi til byen, parkerede på Place de Madelaine, gratis parkering.
Vi ville finde en vinbar og få et glas bourgogne, vi fandt Laza vinbar fik et glas Cote de Beaune, som tjeneren anbefalede, ok men ikke mere, 9,00 € pr. Glas, det er blevet rigtigt dyrt. Gik videre til Hospice de Beaune, vi kunne ikke se taget da det var under reparation. Videre til Place Carnot hvor vi satte os blandt de andre unge (som var meget høflige) på Vinbar 66, der var liv og glade dage.

Der er orden på baren - se bare dørmanden, han fik mange kindkys af de unge!

Karin valgte en vin som vi ikke lige havde styr på hvad var, og opdagede at hun ikke kunne smage noget som helst, men Jan sagde at den var dårlig og smagte af prop, tjeneren byttede den, og han var enig i kritikken.
Aftenens menu blev på samme sted som i forgårs med Hanne og Ove (Jan fik som sidst dog uden dessert – Karin fik en beuf med pommes frites og ostetallerken).
Og selvfølgelig et par glas Bourgogne, og vand.

Det er trættende at være i byen med de gamle!!

Lørdag, den 26. marts
Vi besluttede at køre en tur ad Grand Crus route (den gyldne skråning) her produceres de bedste og dyreste Bourgogne, man får ikke meget for € 50,- i dag – priserne har fået et gevaldigt løft – kan godt huske at de havde varslet det for et par år siden på grund af tørke og en kold vinter.
Vi spiste frokost i "marken".

Her har markerne navne om man kan se på skiltet - Grand Crus!

Rigtig gamle vinstokke - de er næsten deres vægt værd i guld!

Frokosten med en papvin fra Lanquedoc (blasfemi ?)

Ved en god vinmark er der selvfølgelig en kirkegård - det fremmer bouquen!

Her blev vi så lænset for et par tusinde - Tim lovede at hente os hvis det kneb!

Kaffe i Nuit Sant Georges

En flot by, Nuit Sant Georges

Søndag, den 27. marts

Stod op ved 8-tiden, nu sommertid så det var sent. Fik lige besøg af et par luftballoner som var meget langt nede.

Vi hænger stadig lidt i bremsen gr. forkølelse. Så det blev en rolig formiddag som Karin brugte til at få klippet Daisy lidt, hun syntes her er meget varmt.

Spiste lidt frokost og så tog vi en tur til Pommard og Meursault. Vi ville have et godt glas Meursault hvidvin et eller andet sted, men i Meursault var alt lukket om søndagen, rundede lige Ruut og Mikaels hus for at se om de stadig havde adresse der. Tilbage til Pommard hvor det lykkes os at finde et lille sted hvor vi købte en halv flaske Meursault €35:00. Jan sagde at den var god, Karin kan stadig ikke smage så meget.

Vi snakkede om at tage ind og spise i Beaune på vejen hjem, men så så vi et skilt til McDonnals, så det blev lavet om til burger spist på campingpladsen, dejligt at sidde i solen, vi kunne så få en god flaske Bourgogne til burgerne. Vi kunne lige nå 1,5 times sol inden det blev for koldt 17 grader.

Mandag den 28. marts.
Sidste dag i Beaune og solrig, den sidste ”feriedag” i denne omgang – op til 22 grader
Havde aftalt at vi bare vil nyde vejret, spise hjemme og gøre forberedelse til afgang i morgen. Jan handlede til turen. Vi skulle have confit de canard, for første gang på hele denne tur. Den dåse vi fik købt var desværre en med nogle kartofler i også, de røg ud, så ikke meget and, vi havde et marineret andebryst liggende som vi ikke havde fået spist, så det nappede vi også med på panden, ingen succes vi kunne ikke lide brystet. Men confiten smagte godt. Så opvask, lidt tøjvask og bare nyde den sidste sol. Vi vidste at det vil blive dårligt vejr der op ad.

Tirsdag den 29. marts.
Camping Adams 377 km.
Det var dagen hvor vi skulle forlade Beaune, trist. Vi stod op 7.30, nu var det jo sommertid, så rimeligt tidligt. Pakke sammen og afgang 10.15, overskyet men varmt. Var nede og tanke ved supermarkedet inden afgang det er 0,3 € billigere end på motorvejen, liter pris 1,93 - så ud på motorvejen - 1. betaling € 25,50, anden betaling €4,60, det er vist de sidste motorvejsbetalinger for denne gang. Frokost ved 13.30 tiden nær Mulhouse. Kørte igen kl. 14.40. Ankom til Adams 16.30. En dejlig Campingplads som fremover bliver en mellemstation.
Der blev tid til at sidde og se ud over søen og drikke et glas vin, dejligt vejr og 19,5 grads varme. Ingen Restaurant i gåafstand så vi valgte Micro-mad. I seng ved 23-tiden, Jan fik lige tid til en fodboldkamp på vores fjernsyn der nu kunne tage Tysk fjernsyn.

Onsdag den 30. marts
Camping Wahlhausen Oasen 371 km
Af sted ved 10-tiden i snuskevejr og 10 grader øv øv. Adams er en dejlig plads, man skal godt nok betale for både brus og wi-fi. Helt nye toiletbygninger. Vi parkerede uden at spænde fra med kik til søen, hyggeligt. Tankede inden afgang 34,5 l. Ca. € 70, næsten 2 € literen, dvs at vi har kørt over 10 km på literen, og der var ret mange bakker - fint.
Jan fik en aftale med campingfætteren om, at lade bilen op og så afregne, en hel opladning var på godt 11 kilowat, betalte € 5,00 - der var så til 57 km.

Det første stykke gik ok, men efter Frankfurt og mod Kassel var der sygt meget trafik, og det var stop og go, helt frygtelig. Det varede til vi kørte af mod vej B27, landevej stille og rolig. Vi fangede camping Oase i Wahlhausen omkring kl. 17.30. Meget lille plads.

Vi måtte selv vælge plads og lige ned til floden, men ikke med kik.

Meget fine toilet og bad, og en lille restaurant der var åben, vi fik schnitzel med salat og fritter, og en liter Riesling fra området.

Hjem i vognen og kaffe med avec. Godnat.

Torsdag den 31. marts
fra Oasen til Brunautal camping km 325.

Vi kørte videre op af 27B til Göttingen hvor vi kom ud på vej 7 igen, straks stop og kø, vejarbejde. Men det løste sig da op igen og resten af vejen ok. Ankom til Brunautal ved 15.30-tiden.

Den var under ombygning, den bliver nok rigtig fin, stadig gode badeforhold, men nu koster det penge, men gratis wi-fi. Vi ville op og spise der hvor vi også gjorde sidst hos Restaurant Schumaker. Vi gik ved 18-tiden, 750 meter ikke langt men det var rigtigt koldt. Da vi ankom viste det sig, at vi nu ikke mere måtte have hund med, vi spurgte hvorfor men fik ingen forklaring end: nye regler. Lige over for lå der et fornemt hotel, så der driblede vi over, der måtte vi gerne have hund med. Bestilte rumsteak, meget fin, med en kæmpe salat til.

Det bliver så vores spisested fremover. På ”gå-ben” hjem til campingvognen igen ved 20.30 tiden.

Fredag den 1. april
Fra Brunautal camping til Kollund camping 228 km.
Tog det stille og roligt. Vi havde bestilt morgenmad så det var luksus.

Afgang 10.30. Da vi nåede Flensburg skulle vi til gasmanden og fylde ”spanskerflasken” og den danske også, 25€, Jan syntes det var for dyrt. Videre til Købmandsgården hvor det primært var Fernet Branca, Matadormix og noget vin i pap. Derefter videre til Fleggaard, efter lidt øl og snaps på tilbud. Så til campingpladsen ved 16.30 tiden. Hunde koldt og blæsende. Vi havde heldigvis kørt med varme på så der var dejlig varmt i vognen. Vi havde taget mørbradbøffer op af fryseren, det absolut sidste mad i fryseren, så vi fik dejligt hjemmelavet mad. Mens Karin så X-faktor var Jan så sød at vaske op. I seng ved 24-tiden.

Lørdag den 2. april
Afgang fra Kollund kurs: hjem. 287 km.
Kørte ved 10.30 tiden, skulle lige tanke og da tanken lå ved en Rema 1000, gik Karin lige ind og indkøbte lidt aftensmad, og RUGBRØD. Så af sted mod Sjælland. Der var rigtig mange tyske biler med fuld oppakning, måske skiftedag i de danske sommerhuse.
Snevejr omkring Kolding. Frokost ved Rasteplads Lillebælt, rugbrød, sild.
Hjemme ved 16-tiden. Slut på dette års tur. :-) :-)